:: Teman-Teman ::


:: My Counter ::

Tuesday, June 1, 2010

Hanya Menunggu Masa...

Hari ini, rasanya hari yang paling sibuk minggu ini,  juga hari terakhir saya ke sekolah, mulai esok, saya mula bercuti, InsyaAllah jika diizinkan saya akan berangkat menunaikan umrah bersama suami tersayang, mulai pada 3 Jun hingga 15 Jun 2010. Semua urusan berkaitan , dah hampir selesai, barang-barang yang perlu dibawa juga telah saya siapkan. Saudi Riyal pun dah tukar. Persiapan ala kadar sahaja, tidaklah seperti kali pertama saya pergi bersama anak-anak sedikit masa lalu.
 
   Tadi sempat juga beberapa teman baik bersalaman, mengucapkan selamat jalan kepada saya. Ada juga yang berhajat mengirim doa. InsyaAllah, akan saya sampaikan hajat masing-masing. Tidak kurang juga yang melahirkan rasa sedih kerana hasrat mereka untuk menunaikan umrah masih belum tercapai lagi. Pada saya cukup mudah, apa sahaja yang berlaku adalah kerana keizinanNya. Mungkin harinya akan sampai juga. Apa yang penting, berdoa supaya segera kita menjadi tetamuNya.

2 comments:

sonata anak kancil said...

salam....selamat berangkat ke Mekah Mukarrmah...semoga beroleh umrah mabrur....& selamat kembali ke tanahair...sy akan ke Beijing

mama ju said...

Aslkm Cigku

Selamat pergi selamat kembali.
Kirim salam dekat Rasullah SAW di sana.Terimakasih.

Jangan lupa jumpa Cik Lie kita tu...dah tgk blog mama?

Related Posts with Thumbnails