:: Teman-Teman ::


:: My Counter ::

Saturday, March 20, 2010

Tahniah !

Salam. Walaupun telah hampir dua minggu keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2009 diumumkan, saya rasa masih belum terlewat untuk saya mengucapkan TAHNIAH kepada semua  guru dan pelajar , khususnya guru-guru Matematik di atas kerja keras dan komitmen yang mereka pamerkan selama ini. Jutaan terima kasih juga kepada Puan Anizah bt Ahmad, rakan saya, yang selama ini sentiasa memberikan kerjasama tanpa rasa jemu. Alhamdulillah, hasilnya keputusan Matematik 2009 melonjak kira-kira 8% ( 75.6% tahun 2008 kepada 83.8% tahun 2009). Bilangan pelajar yang mendapat A juga turut meningkat, iaitu dari 44 orang pada tahun 2008 kepada 63 orang pada tahun 2009. Ini sesuatu yang amat membanggakan. Ketahuilah wahai anak-anakku, kalian memang hebat. Walaupun  hanyalah sebuah sekolah harian yang letaknya di luar bandar namun kalian telah membuktikan bahawa kalian juga hebat. Terima kasih di atas kiriman sms yang saya terima, penghargaan yang anak-anak berikan, membuatkan saya benar-benar terharu. Terima kasih banyak-banyak. All the best, dan semoga akan menjadi anak-anak yang berjaya dunia dan akhirat. Amin..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails